Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
B-dul Carol I nr. 27, Dealul Copou, Iași 700507
T: 0374.462462, E: alina.gradinariu@cciasi.ro
Din 1999, activeaza în cadrul Camerei de Comerț și Industrie Iași.
Consilier juridic și Asistent arbitral al Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Iași.
În perioada 2002-2004: responsabil Biroul Unic.
În perioada 2016-2018: Director Direcția Juridică.
Furnizarea servicii de consultanță și asistență personalizată: înființare și dezvoltare firmă – înmatriculare, modificare structură, deschidere puncte de lucru, extindere obiecte de activitate, alte tipuri de modificări și adaptări în funcție de nevoia beneficiarului.
Consiliere în privința reglementărilor legale ce vizează activitatea societăților comerciale: atribuțiile și răspunderea legală a asociaților și administratorilor, avize și autorizații necesare funcționării, insolvență, lichidare, radiere firmă etc.
Tipuri și modele de contracte și clauze specifice.
Modalități eficiente de soluționare a litigiilor comerciale.
Autorizarea activității unei societăți comerciale
Autorizarea activității unei societăți comerciale din domeniul alimentar (partea I)
Autorizarea activității unei societăți comerciale din domeniul alimentar (partea a II a)
Autorizarea unui salon sau cabinet de înfrumusețare
Înregistrarea unei mărci la OSIM
Rezervarea și înregistrarea emblemei unei societăți comerciale
Fuziunea prin absorbție a societăților comerciale
Fuziunea prin contopire a societăților comerciale
Compensarea datoriilor dintre operatorii economici – cadrul legal
Arbitrajul – metodă alternativă de soluționare a litigiilor
Noutăți privind acordarea eșalonării la plată de către organul fiscal central
Diferențele dintre filială, sucursală și sediu secundar (punct de lucru)
Precizări suplimentare privind declararea beneficiarilor reali
Noi prevederi legate de certificatul de atestare fiscală
O nouă autoritate de stat cu atribuții de control asupra companiilor
Gestionarea riscului în afaceri
Necesitatea semnăturii electronice
Upcycling. Pe românește, reciclare creativă.
Supraviețuirea afacerii în condiții de criză
Industria mobilei. Atestarea producătorilor și provocările contextului (partea I)
Industria mobilei. Atestarea producătorilor și provocările contextului (partea a II-a)
Modele uzuale de notificări în contractele comerciale
Fondul de comerț (partea a II-a)
Biletul la ordin și capcanele sale
Recomandări privind reluarea în siguranță a activităților stomatologice
Declarația privind beneficiarul real – noi modificări dezbătute
Contractul de confidențialitate dintre angajator și angajat
E-mail: accesul fostului angajat la mesajele personale primite pe contul de serviciu