Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
www.vreauprofit.ro
– Portal start-up de promovare si colaborare activa a antreprenorilor sprijiniți in cadrul proiectului.
Cui se adresează?
Companiilor care primesc sprijin financiar in cadrul proiectului.
Publicului larg interesat de antreprenoriat.
Cine va beneficia de servicii?
Companiile care primesc sprijin financiar prin proiect (care au semnat contract de subvenție cu Fundatia Corona)
Ce servicii vor fi disponibile?
Care este costul serviciilor primite?
Cum pot beneficia de aceste servicii?
Toate firmele finanțate prin proiect vor primi acces la meniul de comunicare cu echipa proiectului. Accesul se va face pe baza de username si parola.
Prin portal vor avea acces la :
Toate afacerile sprijinite prin proiect vor beneficia de o sub-pagina gratuita de promovare pe care își vor putea publica si actualiza: descrierea firmei, evenimente, oferta de produse/servicii, imagini relevante.
Sub-pagina va fi atribuita implicit. Antreprenorul va primi un formular tip in care va descrie informațiile pe care dorește sa le facă publice. In cazul in care aceste informații nu sunt oferite in timp util, responsabilul portal va publica informațiile disponibile existente la dosarul proiectului.
Informațiile vor putea fi actualizate periodic si vor putea include date comerciale precum oferte de preț, promoții, etc.
In același timp, pe interfața principala a paginii web vor fi publicate anunțuri publicitare pe un layout standard care va fi pus la dispoziția antreprenorului. Vor fi publicate: imagini video, foto, etc.
Firmele membre ale portalului vor putea anunță gratuit pe portal 4 evenimente organizate in fiecare an, pentru anunțuri suplimentare fiind necesara plata unei taxe. Firmele vor putea posta cereri de oferta in portal, care sa fie trimise către firmele cu un anume cod de activitate sau către firme selectate manual de către solicitant. Aceste servicii vor fi gratuite in primul an de existenta al firmei, permițând acesteia sa intre in contact cu potențiali clienți si furnizori.
Comunicarea acestor date va fi făcută cu responsabilul portal, membru in echipa Fundației Corona.
Prin accesare meniului „Biblioteca antreprenoriat” utilizatorii vor avea acces la – baze de date si informații relevante sectorului de activitate in care funcționează firmele înființate in proiect. Vor fi publicate noutăți legate de modificările legislației care afectează mediul de afaceri, sfaturi de promovare on-line, articole de management, de marketing, de contabilitate, de resurse umane. In portal vor fi promovate evenimente de business, conferințe, lansări de carte de business
Prin accesarea serviciilor de consultanta. Oportunități de accesare a serviciilor de consiliere/consultanta si mentorat in domenii si tematici specifice (management, vânzări, marketing si promovare, contabilitate, resurse umane inclusiv aspecte legate de implementarea principiilor dezvoltării durabile, egalității de șanse si nondiscriminării in câmpul muncii, tehnologia informației si comunicațiilor s.a). In cadrul portalului, experții angajat in proiect pentru furnizarea de servicii de asistenta vor avea CV-ul scurt publicat, si un buton pentru a solicita asistenta, care va deschide un mesaj de e-mail in care beneficiarul de grant va putea descrie pe scurt problema sau solicita programarea pentru o ședința de consultanta, la expertul relevant. Fiecare beneficiar de subvenție si rezervele care au beneficiat de stagiile de practica din acest proiect, daca își înființează o firma, va avea un număr de ședințe de consultanta gratuite.
Prin secțiunea „Evenimente” a portalului, vor fi promovate
diverse evenimente de instruire la care se vor putea obține informații si
oportunități de accesare a resurselor necesare dezvoltării afacerii, inițierii
si dezvoltării de parteneriate de business s.a.
Când vor fi disponibile aceste servicii;
Estimările sunt ca accesul la toate funcțiunile portalului vor fi disponibile nu mai târziu de 1 iunie 2019