Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
Pe termen scurt, prioritatea companiilor ar ajuta să fie subzistența și orientarea către soluții posibile, iar pe termen mediu dezvoltarea strategică și fidelizarea clienților trebuie să devină preocuparea companiilor. În primul rând, în vederea subzistenței, luați cele mai potrivite decizii împreună cu expertul contabil, astfel încât efectul situației actuale să fie gestionat. Orientarea către soluții este esențială. Pregătiți revenirea după această perioadă și dezvoltarea strategică (consultați materialele privind dezvoltarea strategiei de marketing).
În această perioadă în care economia pare să fie amorțită, urmăriți să vă țineți clienții aproape, arătați interes pentru provocările lor și începeți să (re)construiți când perioada aceasta va lua sfârșit. Vizați să digitalizați pe cât posibil afacerea, să găsiți soluții de livrare online, de service online (au fost dezvoltate aplicații care să servească unei game largi de servicii de la servicii stomatologice, până la service-uri auto). Sunt antreprenori români care au gândit aceste soluții. Găsiți cele mai bune soluții pentru a vă organiza activitatea. Există numeroase soluții online, gratuite sau cu plata, menite sa vă sprijine în efortul de a lucra de acasă, în sincronizarea si organizarea persoanelor cu care lucrați. Facturile și plățile pot fi gestionate online, la fel și bugetele.
Strategia de promovare pe care o puteți întreprinde acum ajută să ofere abonamente și o dezvoltare pe termen mediu și lung. Vă recomandăm o serie de pași:
Toate aceste eforturi de disponibilitate și grijă vi se vor întoarce, după criză veți reuși să vă construiți o comunitate de clienți fideli și mulțumiți.