Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
Descriere generală:
FIRST HR reprezintă soluția profesională pentru externalizarea departamentului de resurse umane. FIRST HR preia sarcinile inspectorului de personal și ridică de pe umerii clientului multe dintre cheltuielile funcționării unui astfel de departament.
FIRST HR oferă consultanță, administrare personal și salarizare prin folosirea tehnologiei de ultimă generație – Platforma First HR, precum și reprezentare la controalele ITM. Contractele de muncă, încetările, actele adiționale, evaluarea salariaților, fișele de post, salarizarea, Revisal, forum legislativ – se regăsesc ca opțiuni în cadrul Platformei HR. Softul este foarte prietenos, logarea și navigarea este asemănătoare aplicațiilor uzuale: e-mail, Facebook, navigare site-uri etc.
Oferta:
Contract de abonament, care include:
– verificare/evaluare dosare angajati existenti – completare/intocmire dosare dupa caz (audit);
– intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
– actualizarea codurilor ocupatiilor conform COR;
– verificare /corectare raportari revisal(dupa caz si in limita permisivitatii legislatiei si a soft-ului); adminstrare permanenta Revisal, reincarcarea Revisal daca se impune;
– intocmire dosare noi pentru angajare, conform legislatiei in vigoare inclusiv fise de post conform standardelor ocupationale;
– comunicari/corespondenta catre ITM, reprezentarea la control ITM;
– medierea conflictelor de munca, cercetari disciplinare, concedieri;
– salarizare, fluturasi, state salarii, pontaje – intocmire, validare si transmitere declaratii aferente salarizarii – 112, 205;
– calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si de angajator;
– intocmire acte aditionale, adeverinte, delegatii, imputerniciri, procese verbale etc.;
– incetari contracte, decizii, adeverinte de vechime, note de lichidare recomandari pentru alt loc de munca (la solicitarea angajatului);
– acte aditionale pentru constituire garantie pentru angajatii cu gestiune;
– inregistrare/raportare concedii medicale (inclusiv depunerea concediilor medicale la Casa de Sanatate in vederea recuperarii sumelor asigurate), concedii fara plata, concedii de odihna, concedii de crestere a copilului, concedii de maternitate (excluzand intocmirea dosarelor pentru indemnizatia de crestere a copilului – care este in sarcina exclusiva a parintelui;
– consultanta in domeniul legislatiei muncii cu privire la incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea contractelor de munca, precum si intocmirea documentatiei in acest sens, inclusiv pentru pensionare, somaj;
– intocmire regulament de ordine interioara, intocmire regulament de organizare si functionare;
– intocmire contract colectiv de munca dupa caz, negociere, inregistrare conform legislatiei actuale;
– informare permanenta privind noile reglementari in domeniul resurselor umane, consiliere permanenta legislatia muncii;
– mentinerea relatiei cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu ITM;
– posibil intocmire altele documente si/sau realizare alte activitati neenumerate mai sus (in domeniul HR) in functie de situatii noi, aparute pe parcurs.
Relatia client-beneficiar este imbunatatita prin intermediul utilizarii Platformei HR:
– veti avea stocate electronic dosarele de personal ale salariaților.
– forum legislativ cu situatii din practica si răspunsuri.
– la cererea clientilor, punem la dispozitie personal pentru verificarea actelor de personal de la sediu, punct de lucru.
– astfel, siguranta dumneavoastra in cadrul unui control ITM este mai mare deoarece, de oriunde si oricand, veti sti in ce stadiu sunt dosarele de personal.
Date de identificare și contact:
FIRST HR START BUSINESS SRL
ORC: J22/924/2019. CUI: 40667713
Adresa: Mun. Iași, str. Oancea nr. 28, bl. D4B, parter, jud. Iași
Telefon: 0745968370
E-mail: officefirsthr@gmail.com